Friday, October 8, 2010

Ahli keluarga Arsshwanya dicari






SEREMBAN 7 Okt. - Orang ramai yang mengenali waris atau ahli keluarga kepada seorang kanak-kanak perempuan berusia empat tahun diminta tampil membantu menyelesaikan proses pengambilan anak angkat.
Bapa angkatnya, A.Kesavan, 42, berkata, Arsshwanya (gambar)telah diserahkan kepadanya sejak kanak-kanak itu berusia seminggu iaitu pada 2006.
''Ibunya yang dikenali sebagai Serliana Antonus telah menyerahkan anaknya kepada saya selepas seminggu melahirkannya.
''Saya ingin meminta bantuan orang ramai yang mengenali ahli keluarga atau ibunya menghubungi saya bagi membantu mempercepatkan proses pengambilan anak angkat," katanya ketika ditemui di sini hari ini.
Jelas Kesavan, Serliana yang juga kenalan kepada keluarganya itu telah menyerahkan kanak-kanak tersebut ketika dia berusia 23 tahun.
''Sebelum ini, saya telah menjalankan usaha menjejaki waris Arsshwanya, namun sehingga kini masih belum berjaya.
''Orang ramai yang mempunyai maklumat bolehlah menghubungi saya di talian 018-2066257 atau datang ke rumah saya di alamat No. 82, Lorong 11, Taman Sri Mawar, Senawang," jelasnya.
Tambahnya, bantuan orang ramai amat dihargai bagi melancarkan proses pengambilan anak angkat yang dikendalikan oleh Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM).

No comments:

Post a Comment