Thursday, June 30, 2011

Johari dakwa Rahim tawar RM1j keluar PKR

AHLI Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mendakwa beliau mendapat tawaran RM1 juta serta jaminan keselamatan daripada Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik sekiranya meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Beliau berkata, semua itu ditawarkan Abdul Rahim ketika beliau dijemput menonton video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersama trio Datuk T, 21 Mac lalu.
“Oleh itu saya mencabar 'Papa Gomo' (merujuk kepada sebuah laman blog) supaya menyiarkan semua rakaman video saya bersama Datuk T dan tidak hanya menyiarkan sebahagian saja rakaman selama dua minit.
“Kalau benar saya turut meminta duit pelincir sebanyak RM50,000 sila tunjukkan semuanya. Saya tahu (jemputan itu) satu helah untuk memerangkap saya supaya saya berkata bahawa itu Anwar,” katanya pada satu sidang media di lobi Parlimen di sini, semalam.

Johari berkata, sebelum beliau bertemu trio Datuk T, beliau terlebih dulu memaklumkan kepada Anwar yang ketika itu turut menghadiri persidangan Parlimen bersamanya.
Berita Harian Online | Johari dakwa Rahim tawar RM1j keluar PKR

No comments:

Post a Comment