Friday, January 28, 2011

Azmin(PKR) Dengan Rela ‘Melacurkan’ Isterinya – Ummi

Ummi Hafilda Ali Khamis buat laporan polis minta siasat dan bongkar semula jenayah serta konspirasi terancang Anwar, Azmin Ali dan sekutu mereka dan akan saman akhbar mingguan Media Rakyat dan beberapa blogger kerana fitnah dan cemarkan nama baiknya.

Laporan dari laman blog sahabat gunung – http://www.sahabat-gunung.com mengatakan Saya (Ummi) memohon pihak polis menyiasat segala kekayaan Azmin (Azmi Ali) dan Shamsidar Taharin yang melampaui batasan luar biasan di mana Azmin dengan relanya ‘melacurkan’ isterinya, Shamsidar Taharin kepada Timbalan Perdana Menteri ketika itu, yang merangkap Menteri Kewangan bagi tujuan mendapatkan kekayaan secara haram melalui pemberian peruntukan saham-saham `pink form’ yang bernilai berjuta-juta ringgit (yang saya bawa dalam beg saya sebagai bukti untuk pihak polis bongkar kembali kes ini serta kemewahan wang ringgit yang bernilai berjuta-juta ringgit, dakwa Ummi Hafilda Ali, adik Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali sejurus tiba di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, bagi membuat laporan polis berhubung fitnah yang dilemparkan terhadapnya.

“Jadi saya inginkan kebenaran supaya yang innocent, yang benar ditegakkan, yang batil itu dihancurkan, dileburkan dan mereka sewajarnya didakwa di mahkamah. Saya rasa sudah tiba masanya saya membersihkan nama saya, saya rasa saya sudah cukup bersabar.

Selama 13 tahun saya telah diaibkan dengan begitu hina walaupun saya telah mengikut lunas-lunas Islam, saya telah memanggil suratkhabar satu ketika dulu, dan saya telah bersumpah laknat bahawa saya tidak mempunyai apa-apa hubungan atau salah laku seks dengan ‘Baginda’ yang saya tidak kenaqli secara peribadi. Ini maruah diri saya yang saya akan bawa sampai akhir hayat diri saya,” ujarnya pada sidang media yang dibuat di luar Ibu Pejabat Polis Bukit Aman sebentar tadi.

Beliau turut menggambarkan bahawa Nor Azman Baginda dan Raja Komando merupakan saksi palsu yang telah dibawa oleh Anwar Ibrahim di dalam mahkamah dan kita akan bongkarkan sehabis-habisnya imbuhan yang mereka perolehi selepas menfitnah dan mengaibkannya.

Ummi Hafilda juga akan membuat laporan fitnah jenayah yang dibuat oleh Raja Komando atau Raja Jamaluddin Raja Abdul Wahid yang telah menjadi saksi palsu dalam kes Anwar pada tahun 1998 dengan mengheret nama Setiausaha Politik Dr Mahathir Mohamad iaitu Datuk Aziz Shamsuddin yang mengatakan kononnya beliau (Ummi Hafilda) seorang pelacur .

“Pada hakikatnya, Datuk Aziz Shamsuddin sendiri telah menafikan dengan sekerasnya bahawa beliau tidak pernah berkata seumpama itu terhadap saya kepada Raja Komando apatah lagi, beliau tidak pernah terfikir saya sehina itu.

Seterusnya, saya akan buat laporan fitnah jenayah terhadap beberapa blogger yang tidak bertanggungjawab seperti Tukar Tiub, TranungKite dan Ruang Bicara Pria Malaya yang menjadikan isu ini dengan menghentam kreabiliti saya sebagai seorang perempuan yang tidak bermaruah,” tambahnya lagi.

Azmin(PKR) Dengan Rela ‘Melacurkan’ Isterinya – Ummi : POLITIK HARIAN

No comments:

Post a Comment