Friday, May 20, 2011

Skandal hantui Schwarzenegger



pix_gal0
Media buru kekasih sulit bekas gabenor

BAKERSFIELD: Media terus memberi tumpuan kepada wanita misteri bersama Arnold Schwarzenegger yang menjadi bapa kepada anak luar nikah mereka, rahsia bintang filem yang beralih ke dunia politik itu sejak lebih sedekad dikenali sebagai Mildred Patricia Baena 

Pendedahan mengenai hubungan sulit Schwarzenegger dengan Baena disusuli dengan laporan bahawa pelakon ‘Terminator’ itu juga menjalin asmara dengan Gigi Goyette sejak mereka bertemu pada 1975.

Goyette adalah bekas aktres kanak-kanak yang mendakwa melakukan sesi asmara setiap tahun dengan Schwarzenegger yang menaja pertandingan bina badan di Ohio.
Wanita itu, bagaimanapun, menamatkan hubungan mereka pada 1996 apabila jatuh cinta dengan seorang lelaki lain.

Bekas gabenor California itu mengakui Selasa lalu bahawa beliau adalah bapa kepada seorang anak bersama seorang kakitangan beliau sejak lebih sedekad lalu, tetapi hanya memberitahu Shriver selepas beliau menamatkan penggal Januari lalu, mencetuskan perpisahan pasangan itu yang diumumkan minggu lalu.

Baena adalah pembantu rumah bagi Schwarzenegger dan isterinya, Maria Shriver sejak dua dekad lalu sebelum bersara sejak beberapa bulan.

Media termasuk laman web selebriti TMZ mengenal pasti beliau sebagai Baena, menyiarkan pelbagai foto dan mencetuskan buruan wartawan untuk mengetahui lebih dekat dengan wanita terbabit.
Beliau dikesan hingga ke rumahnya di Bakersfield, sebuah bandar kira-kira 100 batu ke utara Los Angeles tetapi tiada tanda kehidupan beliau di rumah setingkat di mana dengan cepat menjadi kem media.

Schwarzenegger dan Shriver mengumumkan perpisahan mereka minggu lalu, empat bulan selepas bekas pelakon terkenal itu meninggalkan bidang politik.

Mereka tidak memberi alasan berhubung perpisahan itu ketika pengumuman berkenaan tetapi Selasa lalu, Arnie mendedahkan bahawa dia memberitahu isterinya mengenai anaknya bersama wanita lain, seorang pembantu rumah pasangan itu sejak sekian lama.

Shriver yang juga anak perempuan kepada dinasti politik keluarga Kennedy mengeluarkan satu kenyataan Selasa lalu meminta hak peribadi tidak dilanggar ketika menghadapi saat sukar ini.

Ia bukan kali pertama perkahwinan mereka terjejas berikutan hubungan Szhwarzenegger dengan wanita lain. Ia pernah menjadi isu ketika pilihan raya 2003 yang dimenangi Schwarzenegger berikutan sejarah beliau meraba wanita.

Pasangan itu bertemu pada 1977 dan berkahwin pada 1986 serta mempunyai empat anak berusia 14 hingga 21 tahun. – Agensi 

No comments:

Post a Comment