Sunday, July 1, 2012

Pemimpin islam terbaik di malaysia,

Pemimpin islam terbaik di malaysia,aku mengenalinya sejak berumur 7 tahun..masa tu ayah aku selalu ajak aku pergi ceramah..pernah satu ketika TGNA datang ceramah dekat Tmn Senai Utama aku pernah ke rumah TGNA masa umur aku 10 tahun aku bergambar dengan dia..masa tu dia nak pergi berburu...

2 tahun kemudian ada satu ceramah di Johor..sebelum ceramah TGNA singgah minum teh o panas di rumah Abg Zul dekat senai utama..aku salam TGNA..masa tu ada ramai orang...hadirin yg ada semua terkejut bila TGNA bersuara "mu kor yg dulu jumpo ngn ambo maso nak g berburu dulu" semua terperanjat..dengan Umur TGNA yg dah berumur tapi ingatan dia cukup kuat...

barulah aku paham kenapa TGNA tidak mahu berpadu bersama UMNO..sebab ingatan TGNA cukup kuat yg UMNO pernah permainkan PAS....aku bangga sebab aku kenali TGNA dari kecil..sebabtu dalam jiwa aku perasaan benci pada UMNO tu sangat kuat.....

Semoga Allah pelihara TGNA dan sentiasa memberikan kesihatan yg baik utk TGNA turut sama dapat melihat tumbangnya UMNO pada PRU13 ini Insyaallah...
Takbir!!!!!!
 

No comments:

Post a Comment