Sunday, July 1, 2012

Tiga anak kahwin serentak






MOHD. IRFAN (dua dari kiri), Mohd. Hafiz (empat dari kiri) dan Mohd. Fariz (tiga dari kanan) bersama pasangan masing-masing memotong pulut sambil disaksikan Che Aziz (kanan) dan Zaleha (kiri) pada majlis persandingan di Balai Polis Batu Melintang, Jeli semalam.





JELI - Tiada apa yang lebih menggembirakan kepada sepasang suami isteri apabila melihat tiga anak mereka bersanding serentak pada satu majlis perkahwinan.


Itulah yang berlaku di pekarangan Balai Polis Batu Melintang di sini semalam apabila tiga anak lelaki Che Aziz Hassan, 54, yang merupakan Ketua Balai Polis berkenaan dan isterinya, Zaleha Johari disandingkan serentak dengan program Community Policing.


Mohd. Hafiz, 29; Mohd. Fariz, 24; dan Mohd. Irfan, 22, melangsungkan perkahwinan dengan pilihan masing-masing iaitu Nor Zalila Ayoe, 24; Wan Norhayati Wan Abd. Aziz, 24, dan Nor Hakiah Mohd. Razi, 20.


Che Aziz berkata, anak sulung, kedua dan keempatnya sebelum ini memilih tarikh berlainan tetapi selepas berbincang, semua sepakat mengadakannya serentak.

No comments:

Post a Comment