Wednesday, April 10, 2013

Apabila teringatkan UMNO dan BN maka teringatlah UMNO BN hanya menyusahkan rakyat sahaja.



Rakan-rakan semua, marilah kita sebutkan semula apa yang telah berlaku apabila diberikan amanah kepada BN.

Lihatlah apa yang telah terjadi kepada bahasa Melayu, tanah rizab Melayu, agensi-agensi perkhidmatan pembekalan (air, telekomunikasi, elektrik), jabatan-jabatan kerajaan(PDRM, JPJ, Pendaftaran Negara, Immigresyen, SPR, SPRM), kemudahan awam infrastruktur jalanraya tol, AES, GST, Pulau Batu Putih dan lain-lain apabila diberikan amanah kepada BN untuk menjadi pemerentah negara kita.

Semuanya dijadikan landasan untuk menjana kekayaan mereka dan rakyat yang dijadikan mangsa.

Contohnya BN merompak duit rakyat jelata dengan di turunkan cukai jalan kenderaaan untuk menujukkan kerajaan BN prihatin tetapi kemudiannya premium insurans kenderaan yang biasanya hanya RM300 jadi RM450 kemudiannya RM600, naik lagi kepada RM750, seterusnya naik menjadi RM900 dan terus naik dan naik menyebabkan pemilik-pemilik kenderaan begitu risau apabila masa berlalu.

Cukuplah saya memberikan contoh pengkhianatan UMNO BN kepada rakyat, saudara-saudaralah pula yang sambung pula barulah menarik.

*********
Oh ya janganlah lupa SHARE pula ya.

SHARE JANGAN TAK SHARE supaya apa yang kita bincangkan ini sampai kepada orang ramai untuk membolehkan mereka terfikir dan memikirkan apa yang telah dilakukan oleh BN kepada kita semua.

1 LIKE BERMAKNA DAPATLAH 1 UNDI (undi anda sendiri)
1 SHARE BERMAKNA DAPATLAH MENJANA 10 UNDI UNTUK PAKATAN RAKYAT

No comments:

Post a Comment