Sunday, May 27, 2012

Aishwarya tak kisah disindir gemuk

Aishwarya Rai

Aishwarya Rai


Aktres Bollywood tolak soal jaga badan 

CANNES: Pelakon terkenal Bollywood, Aishwarya Rai Bachchan, tetap gembira dengan keadaan diri dan berat badannya serta tidak akan ‘jaga badan’ meskipun diejek dan disindir kerana menunjukkan perbezaan besar selepas menimang cahaya mata pertama.
Aktres berusia 38 tahun itu berada di pesta filem Cannes malam Jumaat lalu dan berjalan di permaidani merah untuk menghadiri majlis lelong untuk mangsa Sindrom Kurang Daya Tahan Penyakit (AIDS).
Peminat filem mahu melihat sama ada bekas ‘Miss World’ itu sudah kembali kepada penampilan asal selepas melahirkan anak pertamanya, Aaradhya, tahun lalu. Tidak kira reaksi mereka, Aishwarya berkata, dia tidak bimbang dalam perkara itu. 

Ada beberapa ulasan yang menyakitkan hati dibuat online mengenai berat badannya tetapi Aishwarya berkata dia mengelak melayari internet dalam topik berkenaan. 

“Sebagai pelakon yang diikuti orang ramai, pasti ada banyak pandangan,” katanya kepada agensi berita ketika ditemui di hotel Riviera. 

“Saya gembira kepada semua orang di luar sana yang menunjukkan perasaan kasih sayang dan positif hingga aspek negatif tidak difikirkan langsung, saya tidak rasa marahpun,” katanya. 
Beliau juga ketawa apabila ditanya mengenai ‘diet’ sebaliknya menekankan dia sendiri akan memutuskannya, bukan orang lain. 

“Saya rasa lebih penting supaya diri anda sihat. Saya tiada masalah makan dan tidak pernah mengikuti program pemakanan, jadi saya tidak akan terima sebarang cadangan sekarang,” katanya lagi. 

Tahun ini adalah kali ke-10 Aishwarya muncul di Cannes sebagai salah seorang jurucakap L’Oreal. Beliau sudah selesa beraksi di permaidani merah. 

“Semua ini saya alami hampir setiap hari selama bertahun-tahun lalu, jadi saya tidak pernah benarkan keadaan diri saya menjadi syarat, ia satu saat yang perlu dinikmati,” tegasnya. 

Malah, Aishwarya juga sedia menimang cahaya mata kedua dengan suami, Abhishek Bachchan. 

“Jika saya mengandung sekali lagi, itu sudah takdir dan saya menerimanya dengan senang hati,” katanya. Pesta filem Cannes tamat hari ini. - AP

No comments:

Post a Comment