Saturday, September 8, 2012

Lakone para pendukung kemunkaran anggone ngapusi Islam ing Indonesia



Lakone para pendukung kemunkaran anggone ngapusi Islam ing Indonesia

Kiprah para pendukung munkarat dalam memecundangi Islam di Indonesia

(Huruf tebal Bahasa Jawa, huruf tipis Indonesia)

مشية أنصار المنكرات في اندونيسيا



Ilustrasi: Christiaan Snouck Hurgronje, Seorang Penasehat Politik dan Mata-mata yang Menipu Umat Islam. Siapa saja yang menirukan jejaknya maka sudah ditunggu di alam barzah untuk sama-sama antri di Hari Pembalasan kelak dari hasil segala macam kejahatannya terhadap Ummat Islam./ penarevolus

Gambar pepaes: Christiaan Snouck Hurgronje, Londo tukang mituturi penjajah lan tukang telik –mata-mata– marang wong Islam, deweke kuwi wong sing ngapusi Ummat Islam. Sapa wae sing niru lakone ngapusi wong Islam mulane wis ditunggu ing alam kubur ben pada-pada antri ing Dina Piwalesan mbesuk sangka hasil sembarang ndengah durakane marang Ummat Islam. / ilustrasi penarevolus

Amar ma’ruf nahi munkar membedakan mu’min dan munafik
Di Indonesia ini, harga iman itu dianggap lebih rendah dibanding sandal jepit.
Amar ma’ruf nahi munkar iku mbedakake wong mu’min lan wong manafek.
Ing Indonesia iki, regane iman iku dianggep luwih ngisor dibanding srandal jepit.
Allah membedakan kaum mukminin dari kaum munafikin dengan Amar ma’ruf nahi munkar . Yang mukmin memerintahkan kebaikan dan mencegah kemunkaran (keburukan), sedang yang munafik sebaliknya. Yaitu saling memerintahkan berbuat kemunkaran (keburukan) dan melarang berbuat yang ma’ruf (baik). 

Allah mbedakake kaum mu’minin sangka kaum munafek kanti amar ma’ruf nahi munkar. Wong sing mu’min mrentahake kebecikan lan nyegah kemunkaran (bleketekan), nanging yen wong munafek kosokbaline. Yaiku pada mrentahake temindak bleketekan (kemunkaran) lan nglarang temindak sing becik.

Allah Ta’ala berfirman:

Allah Ta’ala ngendiko:

وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَآءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَيُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَيُطِيعُونَ اللهَ وَرَسُولَهُ أُوْلاَئِكَ سَيَرْحَمُهُمُ اللهُ إِنَّ اللهَ عَزِيزٌ حَكِيمُُ

Dan orang-orang yang beriman, lelaki dan perempuan, sebagian mereka (adalah) menjadi penolong sebagian yang lain. Mereka menyuruh (mengerjakan) yang ma’ruf, mencegah dari yang munkar, mendirikan shalat, menunaikan zakat dan mereka ta’at kepada Allah dan Rasul-Nya. Mereka itu akan diberi rahmat oleh Allah; Sesungguhnya Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana. (At-Taubah:71)

Ana dene para wong kang pada mu’min priya lan wanita iku saweneh marang sawenehe pada asih asihan, wong-wong iku pada mrentah tumindak becik, lan pada nyegah laku ala, lan pada ngedegake shalat serta pada aweh zakat, apa dene pada angestoake dawuhing Allah lan utusane. Wong-wong iku bakal pada kaparingan rahmate Allah, sanyata Allah iku Maha Mulya seta Maha Wicaksana. (QS At-taubah/9: 71).

الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمُ الْفَاسِقُونَ [التوبة/67]

Orang-orang munafik laki-laki dan perempuan sebagian dengan sebagian yang lain adalah sama, mereka menyuruh membuat yang munkar dan melarang berbuat yang ma’ruf dan mereka menggenggamkan tangannya (berlaku kikir)]. mereka telah lupa kepada Allah, maka Allah melupakan mereka. Sesungguhnya orang-orang munafik itu adalah orang-orang yang fasik. (QS At-taubah/ 9: 67)

Wong-wong munafek lanang lan wedok kuwi sebagean lan sebagean liyane pada mrentah temindak elek (munkar), lan pada nyegah temindak becik (ma’ruf) serta pada nggegem tangane (cetil), malahan pada lali marang Allah. Allah ya nglalekake marang wong-wong kuwi, saktemene pancen wong-wong munafek kuwi pada mblasur (fasek, duraka). (QS At-Taubah/9: 67).

Hal-hal yang merusak adalah keburukan. Kalau yang dirusak itu agama atau keimanan, maka itulah keburukan (kemunkaran) yang terbesar. Sehingga kemusyrikan adalah merupakan kemunkaran terbesar, karena merusak keimanan secara total. Demikian pula dosa-dosa besar dan segala maksiat adalah merusak keimanan. Dosa besar itu ada yang dapat merusak keimanan secara total sehingga sampai menjadikan imannya habis alias tidak punya iman lagi, yakni keluar dari Islam. Ketika seseorang berbuat syirik akbar (menyekutukan Allah dengan selain-Nya, misalnya menyembah berhala, menuhankan selain Allah Ta’ala dan sebagainya) maka rusak totallah imannya, dan keluar dari Islam.

Yang merusak keimanan secara total itu biasanya disebut pembatal-pembatal keimanan atau pembatal keislaman. Yang cukup menonjol ada 10.

Apa-apa sing ngrusak kuwi klebu kaelekan. Yen sing dirusak iku agama utawa keimanan, mula ya kuwi kemunkaran (kejahatan) sing paling gede. Sahingga kemusyrikan iku dadi kejahatan paling gede, amarga ngrusak keimanan nganti ilang blas. Mengkono uga dosa-dosa gede lan sekabehane maksiat kuwi ngrusak iman. Dosa gede iku ana sing bisa ngrusak iman nganti ilang blas sahingga ndadekake imane entek blas ateges ora nduwe iman maneh babar blas, yaiku metu saka Islam. Nalika wong temindak kemusyrikan gede (nyekutokake Allah kanti liyane, contone nyembah brahala, nuhanake sakliyane Allah Ta’ala, lan liya-liyane) mulane rusak kabeh imane, lan wis ora klebu Islam. Sing ngrusak iman nganti entek kabeh iku biasane diarani pembatal-pembatal iman utawa pembatal Islam. Sing cukup terkenal ana 10.

Pertama, Syirik (menyekutukan Allah).

Kedua, murtad (keluar) dari Islam.

Ketiga, tidak mengkafirkan orang yang jelas-jelas kafir. Baik itu Yahudi, Nasrani (Kristen/Katolik), Majusi, Musyrik, Atheis, atau lainnya dari jenis bentuk kekufuran.

Keempat, orang yang meyakini bahwa petunjuk selain Nabi lebih sempurna daripada petunjuk beliau. Atau, meyakini bahwa hukum selain hukumnya lebih baik.

Kelima, orang yang membenci apa yang dibawa oleh Rasul Shallallahu ‘alaihi wasallam.

Keenam, orang yang memperolok-olok Allah atau Rasul-Nya, Al-Qur`an, agama Islam, malaikat, dan para ulama yakni ilmu (Islam) yang dihasung ulama tersebut.

Ketujuh, sihir.

Kedelapan, membantu orang-orang kafir memerangi kaum muslimin.

Kesembilan, orang yang meyakini bahwa ada manusia yang boleh keluar dari syariat Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wasallam.

Kesepuluh, berpaling dari agama Allah Ta’ala. (ini secara ringkas dari “Al-Qaulul Mufid fi Adillati At-Tauhid,” Syaikh Al-Washabi dari Yaman).

Siji, syirik (nyekutokake Allah).

Loro, murtad (metu saka Islam).

Telu, ora ngafirake wong sing jelas-jelas kafir, apa kuwi Yahudi, nasrani (Kristen/ Katolik), majusi, Musyrik, Atheis, utawa liyane sangka jenis bentuk kekafiran.

Papat, mercayani yen pituduh sakliyane Nabi kuwi malah luwih sempurna tinimbang petunjuke Nabi. Utawa mercayani yen hukume wong sakliyane Nabi kuwi luwih apik.

Lima, benci marang apa sing digawakake dening Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam.

Enem nyacat/ ngina Allah utawa Rasulullah, Al-Qur’an, agama Islam, malaikat, lan para ulama maksude ilmu (Islam) sing disiarake ulama.

Pitu, sihir.

Wolu, ngewangi wong-wong kafir merangi kaum Muslimin.

Sanga, mercayani yen ana menungsa sing oleh metu sangka syariate Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wa sallam.

Sepuluh, mlengos sangka agamane Allah Ta’ala. (iki ringkesan sangka “Al-Qaulul Mufid fi Adillati At-Tauhid,” Syaikh Al-Washabi dari Yaman).

Rusaknya iman sampai total itu lebih berbahaya dibanding rusaknya harta, bahkan rusaknya badan. Karena seorang muslim walau sampai dibunuh, kalau imannya masih tetap, maka insya Allah masuk surga. Sebaliknya, walau badannya segar bugar, tapi kalau imannya dirusak, hingga hilang total, maka masuk kubur tidak akan mendapatkan surga, karena tidak ada lagi imannya itu. Oleh karena itu kejahatan terbesar di dunia ini adalah kejahatan yang merusak iman secara total itu. Karena mengakibatkan masuk neraka selama-lamanya.

Rusake iman nganti entek blas iku luwih ndrawasi dibanding rusake banda, utawa rusake awak. Amarga wong Muslim yen nganti dipateni, nanging yen imane isih wutuh, mula insya Allah mlebu suarga. Kosok baline, senajan awake seger sumyah, nanging yen imane dirusak, nganti ilang blas, mula mlebu kubur ora bakal oleh suarga, sebab wis ora ana maneh imane. Mulane kejahatan paling gede ing dunya iki yaiku kejahatan sing ngrusak iman nganti entek blas kuwi. Sebab ngakibatake mlebu neraka sak jeg jumbleg.

Anehnya, terhadap kejahatan yang paling jahat ini justru tidak dibentuk penjaga-penjaga yang bertugas untuk menjagai. Sedangkan kejahatan yang tingkatnya biasa saja, misalnya yang dikhawatirkan akan merusak harta seperti kejahatan para maling, garong, copet, koruptor dan sebagainya sudah sejak semula ditugaskan ratusan ribu polisi sampai hansip sampai satpam dan sebagainya. Sampai di masjid-masjid pun ada penjaga sandal jepit.

Anehe, marang kejahatan sing paling jahat iki malahan ora dianani tukang-tukang njaga sing tugas njagani. Kamangka kejahatan sing tingkatane biasa wae, contone sing dikhawatirake arep ngrusak banda kaya kejahatane para maling, garong, copet, koruptor lan sakpadane wis awit awal mulo ditugasake atusan ewu pulisi nganti hansip barang, nganti satpam lan sak pinunggalane. Nganti masjid-masjid wae ana tukang njagani srandal jepit.

Nilai Iman dianggap lebih rendah dibanding sandal jepit

Regane iman dianggep luwih asor dibanding srandal jepit.

Jadi di Indonesia ini, harga iman itu dianggap lebih rendah dibanding sandal jepit, sehingga tidak perlu dijaga.

Dadi ing Indonesia iki, regane iman iku dianggep luwih asor dibanding srandal jepit, nganti ora perlu dijaga.

Justru yang diadakan adalah para pencopet iman, dengan dididikkan ke negeri-negeri kafir di Barat untuk belajar Islam tetapi kepada orang kafir, Yahudi dan Nasrani.

Malahan sing dienekake yaiku para penjambret iman, kanti disekolahake nyang monco-monco Negara kafir ing Barat supaya sinau Islam nanging nyang wong kafir, yahudi lan nasrani.

Kemudian mereka pulang kembali dengan menggondol gelar doctor, lalu berdinas di tempat mengajar atau lembaga untuk memurtadkan, sebagaimana ajaran yang telah mereka usung dari guru-guru besar kafirin di Barat.

Terus wong-wong mau pada bali mulih kanti nduwe title doctor, terus dines ing nggon mulang utawa lembaga kanggo murtadake kayadene wulangan sing wis pada diusung sangka guru-guru penggedene wong kafir ing Barat.

Terjadilah pemurtadan besar-besaran di perguruan tinggi Islam se-Indonesia. (Masalah itu dapat dibaca di buku Hartono Ahmad Jaiz, Ada Pemurtadan di IAIN).

Kedadean tenan pemurtadan geden-gedenan ing panggonan-panggonan sinau Islam tingkat duwur sakIndonesia. (masalah iku bisa diwaca ing bukune Hartono Ahmad Jaiz, Ada Pemurtadan di IAIN).

Tempo-tempo ada yang mencuat ke media massa seperti dosen mengajar di perguruan tinggi Islam dengan mempraktekkan menginjak lafal Allah dengan sengaja dan sebagainya. Itupun dianggap seakan biasa saja. Bahkan orasi mahasiswa IAIN (kini UIN) di Bandung dengan memberi aba-aba untuk berzikir dengan lafal “Anjing hu Akbar” pun masih dibela. Astaghfirullah… itu jelas penyebaran kekafiran terang-terangan.

Sok-sok ana sing nyiprat nyang pawartan umum contone dosen mulang ing perguruan tinggi Islam kanti njarag ngidak-idak lafal Allah lan sak penunggalane. Kaya ngono kuwi ya kaya-kaya mung dianggep biasa wae. Malahan ana pidatone mahasiswa IAIN (saiki jenenge UIN) ing Bandung kanti ngabani supaya maca dzikir kanti lafal “Asu hu Akbar” wae isih dibelani. Astaghfirullah… iku jelas nyebarake kekafiran kanti terang-terangan.

Kenapa yang terjadi malah terbalik? Seharusnya kan sesuatu yang paling berharga yakni iman itu harus lebih dijaga. Kalau untuk menjaga harta dan semacamnya saja dikerahkan ratusan ribu polisi (kini jumlah polisi di Indonesia 345 ribu orang, berita 13 April 2012), dan masih belum cukup, masih pula dibentuk hansip, satpam, dan penjaga-penjaga sandal jepit di masjid-masjid, kenapa tidak dibentuk jutaan penjaga iman?

Kena apa sing kedadean malah kosok balen? Mestine rak ya barang sing paling larang regane yaiku iman iku kudu luwih dijaga. Yen kanggo njaga banda lan sak penunggalane wae dibubrulke atusan ewu pulisi (saiki cacahe pulisi ing Indonesia 345 ewu menungso, kabar 13 April 2012) lan isih durung cukup, isih uga dienekake hansip, satpam, lan tukang-tukang njagani srandal jepit ing masjid-masjid, terus apa sebabe ora dianani jutaan tukang njaga iman?

Ya itu tadi, karena nilai iman dianggap lebih rendah dibanding sandal jepit.

Ya kuwi mau, sebabe regane iman dianggep luwih asor timbang srandal jepit.

Lha kenapa iman itu sudah tidak ada yang dtugasi untuk menjagai, masih pula ditugaskan tenaga-tenaga khusus didikan guru-guru besar kafir Barat untuk menggarapnya? Ya tentu saja untuk memalingi iman Ummat Islam.

Lha kena apa iman iku wis ora ana sing ditugasi kanggo njagani, malah isih uga ditugasake tukang-tukang khusus didikan guru-guru penggedene wong kafir Barat kanggo nggarap imane wong kene?

Lha kenapa begitu?

Lha kena apa kok kaya ngono?

Allah telah menjelaskan:

Allah njelasake:

الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمُنْكَرِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَيَقْبِضُونَ أَيْدِيَهُمْ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِيَهُمْ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ هُمُ الْفَاسِقُونَ [التوبة/67]

Orang-orang munafik laki-laki dan perempuan sebagian dengan sebagian yang lain adalah sama, mereka menyuruh membuat yang munkar dan melarang berbuat yang ma’ruf dan mereka menggenggamkan tangannya (berlaku kikir)]. mereka telah lupa kepada Allah, maka Allah melupakan mereka. Sesungguhnya orang-orang munafik itu adalah orang-orang yang fasik. (QS At-taubah/ 9: 67)

Wong-wong munafek lanang lan wedok kuwi sebagean lan sebagean liyane pada mrentah temindak elek (munkar), lan pada nyegah temindak becik (ma’ruf) serta pada nggegem tangane (cetil), malahan pada lali marang Allah. Allah ya nglalekake marang wong-wong kuwi, saktemene pancen wong-wong munafek kuwi pada mblasur (fasek, duraka). (QS At-Taubah/9: 67).

Walaupun tidak ada yang ditugaskan untuk menjagai keamanan iman, tetapi kan sudah banyak petugas untuk urusan haji, urusan zakat bahkan tingkat nasional. Jadi berarti ya menjagain dong itu?!

Senajan ora ana sing ditugasi kanggo njagani amane iman, nanging rak wis akeh tukang sing kanggo urusan kaji, urusan zakat malah tingkat sakIndonesia. Dadi tegese ya njagani (iman) ta kuwi?!

Ya, itu menjaga memang, agar duit jangan sampai tidak bisa diraup. Mana-mana yang kira-kira ada duitnya, maka diadakan petugas bahkan lembaga secara khusus. Tetapi mana-mana yang tidak ada duitnya dalam mengurusi itu, misalnya mengurusi agar orang rajin shalat, kalau Ramadhan agar puasa, maka sama sekali tidak ada petugasnya, apalagi lembaga khususnya. Tidak ada. Kenapa? Karena tidak ada duitnya.

Ya, kuwi pancen njagani, supaya duit aja nganti ora bisa dijumput. Ngendi-endi nggon sing kira-kira ana duite, mula dianani petugas malahan lembaga khusus. Nanging ngendi-endi nggon sing ora ana duite yen ngurusi kuwi, padane ngurusi supaya wong-wong sregep shalat, yen Ramadhan supaya pasa, mula babar blas ora ana petugase, apa maneh lembaga khususe. Ora ana. Kena apa? Sebabe ora ana duite.

Jadi mereka sampai berupaya keras memurtadkan Ummat Islam itu juga demi duit?

Dadi wong-wong kuwi nganti kerangkang-rangkang murtadake Ummat Islam kuwi ya nggur marga duit?

Hus! Tidak usah tanya itu. Ada yang ditangkap oleh kaum Muslimin di Bandung, 3 orang yang sudah murtad, kemudian mengajak Ummat Islam dari Garut piknik ke Bandung, tahu-tahu dimasukkan ke gereja untuk dimurtadkan. 3 orang murtad itu ketika diusut Ummat Islam, dia mengaku diduiti 1.8 juta. Itu kasus recehan. (lihat: Biadab! Warga Muslim Garut Diajak Piknik ke Gereja untuk Dimurtadkan 18 May 2012 Posted by: nahimunkar.com http://nahimunkar.com/15531/biadab-warga-muslim-garut-diajak-piknik-ke-gereja-untuk-dimurtadkan/ )

Hus! Ora sah takon iku. Ana sing ditangkep dening kaum Muslimin ing Bandung, wong telu sing wis murtad, terus ngajak Ummat Islam saka Garut plesiran nyang Bandung, ngerti-ngerti wong-wong mau dilebokake nyang greja kanggo dimurtadake. Wong murtad telu kuwi naliko diusut Ummat Islam, pada ngaku yen diuiti 1,8 juta. Kuwi kedadean recehan. (lihat: Biadab! Warga Muslim Garut Diajak Piknik ke Gereja untuk Dimurtadkan 18 May 2012 Posted by: nahimunkar.com http://nahimunkar.com/15531/biadab-warga-muslim-garut-diajak-piknik-ke-gereja-untuk-dimurtadkan/ )

Yang tingkat kampungan saja jelas karena duit, apalagi yang tingkat internasional.

Sing tingkat kampungan wae jelas amargo duit, apa maneh sing tingkat sejagat.

Kalau semuanya demi duit, sedang iman dianggap nilainya lebih rendah dari sandal jepit, jadinya saya tidak dapat memikir lagi.

Yen kabeh amarga duit, kamongko iman dianggep regane luwih asor timbang srandal jepit, dadine aku ora bisa mikir maneh.

Kenapa tidak dapat memikir? Bukankah kita sering mendengar bahwa orang mudah saja keluar dari Islam hanya karena sejumput makanan? Bukankah sering terdengar, perempuan Muslimah mau dinikahi lelaki kafir hanya karena si kafir itu kaya?

Kena apa ora bisa mikir? Lha rak awake dewe iki kerep krungu yen wong gampang wae metu sangka Islam mung marga sak cuil panganan ta? Lha rak kerep krungu, wong wadon Muslimah gelem dibojo lanangan kafir mung marga si kafir kuwi sugeh?

Dan bahkan orang-orang bertitel professor doctor intelektual pemimpin ini dan itu dengan mudahnya mencopot imannya diganti dengan kemusyrikan baru yang mereka sebut pluralism agama menyamakan Islam dengan agama kekafiran hanya agar mendapatkan jabatan.

Lan malahan wong-wong nduwe title professor doctor intelektual pemimpin iki lan iku kanti gampang deweke nyopot imane diganti karo kemusyrikan anyar sing pada dijenengi pluralism agama madakake Islam karo agama kekafiran mung supaya oleh pangkat.

Bahkan lebih buruk dari itu, baru melamar agar mendapatkan jabatan kepala daerah dan semacamnya, imannya sudah dijual kepada orang kafir, dengan wala’ (setia, loyal) kepada orang kafir, demi suara yakni harapan untuk dipilih oleh pihak kafir.

Malahan luwih elek saka iku, lagi nyalon ben oleh jabatan pemimpin daerah lan sakpenunggalane, imane wis didol nyang wong kafir, kanti wala’ (setia tuhu) nyang wong kafir, kanggo golek suara yaiku ngarep-arep ben dipilih dening pihak kafir.

Padahal Allah Ta’ala menegaskan:

Kamongko Allah Ta’ala negasake:

] يَاأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُوا لاَ تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ[

“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi teman setia(mu); mereka satu sama lain saling melindungi. Barang siapa diantara kamu mengambil mereka sebagai teman setia, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang zhalim.” (Al-Maaidah: 51)

He para wong mu’min, sira aja pada ndadekake wong yahudi lan wong nasrani dadi pemimpin-pemimpin pangrehira, sawenehe wong mau dadi kekasih marang sawenehe, dene sapa wae saka sira kabeh ana sing nguwasakake pimpinan marang wong-wong mau, sanyata deweke dadi golongane wong mau. Dene Allah iku ora kersa paring pituduh marang wong-wong sing pada dhalim. (QS Al-Maaidah: 51)

Yang lebih buruk lagi, ketika menganggap iman itu lebih rendah nilainya dibanding sandal jepit, maka tanpa sayang-sayang kepada imannya, mereka ditugaskan berguru kepada guru-guru besar kafirin di Barat, lalu kembali ke negeri ini untuk menjalankan misi kafirin itu di berbagai perguruan tinggi Islam.

Sing luwih elek maneh, nalika nganggep iman iku luwih asor timbang srandal jepit, mulane tanpa eman-eman nyang imane, wong-wong ditugasake sekolah nyang guru-guru penggedene wong kafir ing Barat, terus mulih nyang negeri iki kanggo adol misine wong kafir mau ing pirang-pirang perguruan tinggi Islam.

Di samping itu, kalau ada apa-apa yang bertentangan dengan Islam, bahkan merusak Islam, misalnya aliran sesat, aneka maksiat sampai dedengkot lesbi Irshad Manji dari Kanada penghina Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam dan Lady Gaga penyanyi porno lagi penyembah setan dari Amerika; maka serta merta mereka mendukung bahkan mungkin mengusungnya.

Kajobo saka iku, yen ana apa-apa sing geseh sangka Islam, utawa malah ngrusak Islam, padane aliran sesat, sembarang maksiat nganti pentolan mairil Irshad Manji saka Kanada sing ngina Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, lan Lady Gaga sinden saru tur nyembah setan saka Amerika; terus kanti cantas wong-wong kuwi pada ndukung malahan mungkin ngusung deweke.

Sehingga ayat munafiqin dan munafiqat saling menyuruh kemunkaran dan mencegah kebaikan itu mereka perankan dengan lihainya, baik terhadap para mahasiswa maupun kepada masyarakat luas dengan dukunga media-media yang mengandung misi merusak Islam.

Mereka bertingkah seburuk itu juga demi duit. Mereka tidak tahan uji.

Sahengga ayat munafek lanang lan munafek wedok pada saling ngakon kaelekan (kemunkaran) lan nyegah kebecikan (ma’ruf) iku pada dilaksanaake kanti lihai, mbuh kuwi marang para mahasiswane utawa nyang masyarakat akeh kanti dukungan pawartan umum sing nduweni misi ngrusak Islam. Wong-wong iku lakone nganti eleke kaya ngono kuwi margane ya mung demi duit.

Mereka tidak menggubris peringatan Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam:

Wong-wong kuwi ora pada ngromes peringatane Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam:

« إِنَّ لِكُلِّ أُمَّةٍ فِتْنَةً وَفِتْنَةُ أُمَّتِى الْمَالُ ». قَالَ أَبُو عِيسَى هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ

Sesungguhnya setiap ummat memiliki ujian, dan ujian ummatku adalah harta. (HR At-Tirmidzi, ia berkata ini hadits shahih gharib).

Saktemene saben ummat iku nduweni pacoban, lan pacobane ummatku iku duit. (HR At-Tirmidzi, ia berkata ini hadits shahih gharib).

Demi duit, kemudian mereka berperan meremehkan keimanannya sendiri, tidak sayang-sayang, dan selanjutnya mendukung bahkan mengusung apa saja yang merusak Islam demi meraih simpati dari kafirin baik Yahudi, Nasrani, musyrikin, maupun kafirin yang berkedok Islam yakni Syi’ah (Rafidhah) yang dianggap punya wewenang, wibawa, sesuatu yang diharapkan, hubungan secara internasional dan sebagainya. 

Demi duit, terus wong-wong pada temindak ngremehake keimanane dewe, ora eman-eman, lan sakbanjure ndukung malahan ngusung apa wae sing ngrusak Islam kanggo nggayuh lilane wong kafir-kafir, mbuh kuwi Yahudi, nasrani, musyrikin, utawa kafirin sing nganggo topeng Islam yaiku Syi’ah (Rafidhah) sing dianggep nduwe wewenang, wibawa, sembarang sing dikarepake, ben bisa cantolan tingkat sejagat lan sak penunggalane.

Oleh karena itu musuh Ummat Islam yang paling berbahaya adalah orang-orang munafik. Mereka itu merusak Islam secara total dan bekerjasama dengan kafirin internasional, yahudi, Nasrani, Musyrikin, Komunis, Pluralism Agama, Syi’ah, Ahmadiyah, pemuja setan, pemeran dan praktisi porno, seks bebas, homo lesbi dan lainnya.

Gandeng saka iku mula musuhe Ummat Islam sing paling ndrawasi iku yaiku wong-wong munafek. Wong-wong kuwi pada ngrusak Islam nganti sak pole lan sekongkol karo wong-wong kafir tingkat jagat, yahudi, nasrani musyrikin, komunis, pluralism agama, Syi’ah, Ahmadiyah, pemuja setan, pelaku lan dapukan saru porno, zina, mairil lesbi lan sakpenunggalane.

Dan di antara mereka ada yang secara terus terang, tidak mengkhawatirkan iman wadyabalanya, walau didatangkan Lady Gaga dedengkot pemuja setan lagi porno sekalipun. Iman wadyabalanya tidak akan tergoyahkan, katanya.

Lan ing antarane wong-wong iku ana sing malah blaka suta, ora kuwatir yen imane wadyabalane bakal terancam, senajanto Lady Gaga pentolan pemuja setan tur ngumbar aurat arepa ditekaake sisan; jarene imane wadyabalane wong mau ora bakal nylewar, kandane.

Padahal sebelum Lady Gaga dedengkot porno lagi penyembah setan, dan Irshad Manji dedengkot lesbi penghina Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wa sallam dan pendukung Salman Rushdie (penghina Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam) itu didatangkan pun wadyabala yang dijamin imannya oleh Said Aqil Siradj ketua umum NU itu di daerah-daerah remajanya saja dikhabarkan (diduga) sudah banyak yang zina, sedang orang tuanya kemungkinan banyak yang main santet alias sihir yakni kekufuran, main dukun dan sebagainya.

Kamongko sakdurunge Lady Gaga pentolan wedokan saru tur nyembah setan, lan Irshad Manji wedokan mairil sing ngina Nabi Muhammad shallallahu ‘alaihi wa sallam lan pendukung Salman Rushdie (penghina Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam) iku ditekaake wae wadyabalane sing dijamin dening Said Aqil Siradj ketua umum NU yen imane ora bakal pada kontal iku ing daerah-daerah cah enom-enome wae dikhabarake (kira-kira) wis akeh sing zina, sawetara iku wong-wong tuane kemungkinan akeh sing main santet alias sihir yaiku kekafiran, main dukun lan sakpanunggalane.

Jadi didatangkan pemuja setan dan seks bebas ya klop lah. Sama jurusannya dalam hal tidak sayang-sayang dengan iman.

Dadi ditekaake pemuja setan lan karem zina ya cocok lah. Sak jurusan ing ndalem bab ora eman-eman marang imane.

Di situlah letak benarnya firman Allah. Yang mu’minin mu’minat menyuruh kebaikan dan mencegah kemunkaran. Sedang yang munafiqin munafiqat menyuruh keburukan dan mencegah kebaikan.

Ya ing nggon kuwi ceta wela-wela benere pangendikane Allah. Sing mu’minin mu’minat mrentah kebecikan lan nyegah kemunkaran. Nanging sing munafek lanang lan munafek wedok ngakon kaelekan lan nyegah kebecikan.

Hidup satu kali saja kok ya jadi munafik to ya. Apa gunanya, jadi pejabat atau pemimpin ormas dan sebagainya kalau yang dijalankan adalah merusak agama Ummat.

Urip pisan wae kok ya dadi munafek ta ya. Apa gunane, dadi pejabat utawa pemimpin ormas lan sakpadane yen sing dilakoni malah ngrusak agamane Ummat.

Kepada mereka itu, cukuplah ancaman ayat Allah ini:

Kanggo wong-wong kuwi, cukup ancemane ayate Allah iki:

بَشِّرِ الْمُنَافِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِيمًا (138) الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا (139) وَقَدْ نَزَّلَ عَلَيْكُمْ فِي الْكِتَابِ أَنْ إِذَا سَمِعْتُمْ آَيَاتِ اللَّهِ يُكْفَرُ بِهَا وَيُسْتَهْزَأُ بِهَا فَلَا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى يَخُوضُوا فِي حَدِيثٍ غَيْرِهِ إِنَّكُمْ إِذًا مِثْلُهُمْ إِنَّ اللَّهَ جَامِعُ الْمُنَافِقِينَ وَالْكَافِرِينَ فِي جَهَنَّمَ جَمِيعًا (140) [النساء/138-140]

138. Kabarkanlah kepada orang-orang munafik bahwa mereka akan mendapat siksaan yang pedih,

139. (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Apakah mereka mencari kekuatan di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya semua kekuatan kepunyaan Allah.

140. dan sungguh Allah telah menurunkan kekuatan kepada kamu di dalam Al Quran bahwa apabila kamu mendengar ayat-ayat Allah diingkari dan diperolok-olokkan (oleh orang-orang kafir), maka janganlah kamu duduk beserta mereka, sehingga mereka memasuki pembicaraan yang lain. karena sesungguhnya (kalau kamu berbuat demikian), tentulah kamu serupa dengan mereka. Sesungguhnya Allah akan mengumpulkan semua orang-orang munafik dan orang-orang kafir di dalam Jahannam, (QS An-Nisaa’: 138-140).

He Muhammad, sira ngandanana marang wong kang pada munafek, yen wong-wong iku bakal pada kapatrapan siksa kang nglarani.

Yaiku wong kang pada ndadekake wong-wong kafir dadi kekasih, ora marang wong mu’min. Apa wong-wong iku pada pamrih ngupaya keluhuran bebarengan karo wong-wong sing pada kafir mau? Ing mangka kabeh kaluhuran iku mung kagungane Allah piyambak.

Lan yekti Allah wis mudunake marang sira ana ing Kitab Al-Qur’an sing maksude yen sira pada krungu ayat-ayate Allah dipaido utawa digeguyu, sira aja nganti ketungkul mung lelungguhan wae karo wong-wong mau nganti wong-wong iku salin rembug liyane. Yen sira pada tetep mung lelungguhan karo wong mau, serta wong-wong iku isih nerusake rerembugan bab iku, yen ngono yekti sira kabeh iku kaya wong-wong kafir mau. Sanyata Allah bakal ngumpulake wong-wong munafek lan wong-wong kafir ana ing Neraka Jahannam. (QS An-Nisaa’: 138-140).

Itulah kabar “gembira” dari Allah Ta’ala terhadap mereka yang selama ini menyusahkan Ummat Islam dengan aneka kiprah jahatnya.

Ya iku khabar “gembira” saka Allah Ta’ala marang wong-wong sing sakwene iki ngrugeni Ummat Islam kanti sembarang ndengah lakon eleke.

Hartono Ahmad Jaiz

(nahimunkar.com)

No comments:

Post a Comment