Monday, April 19, 2010

Yahudi nak pelingkup Malaysia dengan dadah


saturday, april 17, 2010

Iran : Antara Nuklear, Dadah Syabu dan Dakwah Syiah..

Kita yang undang mereka ke sini di atas nama "pelaburan" dan "pelancongan" !!!




Penyeludupan dadah oleh rakyat Iran ke Malaysia meningkat tajam mulai 2010. bagaikan tiada penghujung







Kita semua sedia tahu bahawa Iran merupakan sebuah Republik "Islam (Syiah)" yang cukup hebat dalam kajian nuklearnya. Semua negara dalam dunia ini, terutamanya Amerika Syarikat, cukup kecut dengan Iran. Macam-macam sekatan yang dibuat oleh Amerika, tetapi Iran tetap dengan pendiriannya bahawa dia membangunkan tenaga nuklearnya hanya untuk kegunaan janakuasa untuk rakyatnya.

Presiden Ahmadinejad juga merupakan seorang presiden yang cukup lantang ketika berucap. Kelantangannya juga menyebabkan negara-negara barat tidak senang duduk mengengar ucapannya. Sedikit sebanyak kita berasa bangga dengan salah sebuah negara "Islam" yang digeruni barat ini disamping mempunya cendiakawan-cendiakawan nuklearnya yang tersendiri.

Namun begitu, bagaimana pula dengan warga Iran? Adakah mereka sehebat Presiden mereka? Bagaimana pula dengan ketaatan mereka dengan negara mereka?

Perkara ini diutarakan adalah kerana, sejak akhir-akhir ini (rasanya perkara ni dah lama berlaku...) jumlah warga Iran yang ditahan di pintu masuk utama negara (lapangan terbang) cukup membimbangkan. Semuanya ditahan akibat membawa masuk dadah pelbagai jenis dan yang paling popular sekali syabu. Malah, setiap hari kita dapat mendegar dan melihat berita mengenai mereka.

Dibawah ini antara berita-berita yang dipetik dari Utusan Online.



Mana datangnya dadah ini? Adakah dadah merupakan produk kedua selepas nuklear yang dihasilkan oleh Iran ataupun Iran dijadikan transit untuk diedarkan di Malaysia?

Kadang-kadang kita sedikit mengkagumi pemerintahan serta ketegasan pemimpin-pemimpin di Iran, tetapi sayangnya, warga mereka pula membawa lumpur untuk dipalitkan di tanah air kita.

http://akumulakandisini.blogspot.com/2010/02/iran-antara-dadah-syabu-dan-nuklear.html

2 comments:

dr. mujahidah said...
yang semua2 ni,iran syiah ke?
Mohd Samsuddin said...
explore le brp peratus syiah dan sunnah di Iran. carilah maklumat betapa seriusnya penagihan dadah di Iran

YEMENI HOUTHIA : THEY ARE AL-RAFIDAH

SOLAT & QUNUT KAUM DAJJAL !!!

Mahmoud SABORJIAN and Rabbis Meeting

Shiah : "Setiap Hari Adalah KAVADI = KARBALA'"

AZAN & WUDHU' KAUM DAJJAL

ULAMA' AHLI DAJJAL DAN ROKOK

No comments:

Post a Comment