Monday, September 5, 2011

Pengilat kuku Kate beri inspirasi





2011/09/05

LONDON: Kate Middleton disifatkan seorang yang sentiasa mementingkan fesyen sehingga membabitkan pengilat kuku dipakainya. 

Perkara itu disedari pereka pengilat kuku terkenal, Essie Wein-garten yang mengesahkan beliau sudah mempunyai beberapa warna sesuai hasil inspirasi daripada Duchess of Cambridge itu.
“Wanita yang mementingkan gaya hebat, sering memberi inspirasi kepada saya untuk menghasilkan koleksi baru ini,” kata Essie mengenai koleksi baru beliau yang menyebut Middleton secara khusus.
Bagaimanapun masih belum diketahui nama yang akan diberikan kepada koleksi baru terbabit yang pastinya akan menarik perhatian ramai. 

Wanita cantik berusia 29 tahun yang mengahwini Putera William dalam satu majlis mewah di Westminster Abbey pada 29 April lalu semakin dikenali kerana pilihan gayanya. 

“Ketika Kate bertemu Presiden Obama beliau memakai pakaian klasik rona kuning air, kasut tinggi hitam dan beg tangan hitam sepadan. Kelihatan begitu kewanitaan. Saya sukakan gaya klasik, tetapi anggun,” katanya. – Agensi 

No comments:

Post a Comment