Friday, December 28, 2012

KESIAN DSAI!!


PADAN MUKA!!!!!.. PERHIMPUNAN RAKSASA PEMANDU-PEMANDU TEKSI BERSAMA DSAI DI PUSAT DEWAN SIVIK PETALING JAYA, MALAM TADI TIADA SAMBUTAN....PEMANDU-PEMANDU TEKSI BOIKOT SEBAB MENYOKONG KERAJAAN UMNO NAJIB 1M'SIA????????

PEMANDU-PEMANDU TEKSI GENG PAKATAN RAKYAT!!!!!!

Itulah yang dapat admin gambarkan pada perhimpunan raksasa pemandu-pemandu teksi dengan DSAI di Pusat Dewan Sivik, Petaling Jaya baru semalam.

Dari sokongan yang diberikan, amat nyata, majoriti pemandu teksi kota raya menyokong Pakatan rakyat dibawah kepimpinan DSAI.

Semasa DSAI melangkah masuk kedalam dewan, semua pemandu teksi telah memberikan standing ovation sambil bertepuk tangan sebagai tanda hormat dan menyokong padu abadi kepada beliau.

Dalam ucapan yang bersemangat dan ringkas tapi padat itu, DSAI berjanji, jika Pakatan Rakyat diberi mandat dan amanah mentadbir urus Putrajaya selepas PRU 13 nanti, semua permit teksi akan diserahkan kepada pemandu teksi dan bukan lagi kepada syarikat-syarikat kroni seperti sedia ada kini.

Ikrar janji itu mendapat tepukan gemuruh dari para pemandu teksi yang hadir kerana itulah yang mereka harap-harapkan selama ini dan bukannya skim TR1MA , Skim Bantuan Tukar Tayar 1M'sia 4 biji.

DSAI BERI PERMIT...NAJIB BERI 4 BIJI TAYAR.

PAKATAN MENANG PEMANDU TEKSI SENANG

Posted by OMAK KAU!!!
 —

No comments:

Post a Comment