Friday, May 23, 2014

4 pemain utama IPP Malaysia

Kapitalis adalah suatu idea yang lahir dari pemikiran jijik bangsa yahudi dalam gerakan Freemason Illuminati bagi menjarah segala hasil dalam dunia ini dan seterusnya menekan umat manusia.
Manusia ditekan dari segi minda, akidah, tenaga, moral dan ekonomi..
Dari segi ekonomi ketika British menjajah dunia mereka telah membawa dasar Imperialisma sebagai suatu lambang kekuasaan serta keangguhan bangsa Eropah yang kononnya menjadi Tuan kepada bangsa -bangsa lain di dalam dunia ini.. Siapa yang menjadi dalang disebalik perluasan Empayar British ini?? Mereka tidak lain dan tidak bukan adalah golongan Yahudi Freemason dan Illuimati
Yahudi Freemanson inilah yg memperkenalkan sistem Kapitalisma dalam bidang ekonomi ke seluruh tanah jajahan British termasuklah ke dalam negara kita..
Dan kini dasar Kapitalisma Yahudi Freemason diamalkan dalam sistem ekonomi negara kita melalui dasar Penswastaan yang diperkenalkan oleh Tun Mahather ketika Mamak Pariah tersebut menjadi PM dengan alasan bagi meringankan beban kerajaan dan untuk menjadikan Agensi yang memegang Harta Negara ( milik rakyat ) menjadi lebih efisyen...
Maka LLN ( Lembaga Letrik Negara ) eset milik negara telah diswastakan menjadi TNB ( Tenaga Nasional Berhad ).. Dengan tertubuhnya TNB maka pegangan saham di dalam Syarikat tersebut boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja yang berkemampuan dari segi kewangan, maka Saham TNB boleh dijual dan terjual sesuka hati tanpa merujuk kepada rakyat..
Sebagai sebuah Syarikat, TNB juga boleh menerima syarikat - syarikat lain sebagai Hub kepada TNB dan Syarikat-syarikat lain boleh bergabung dgn TNB tanpa memerlukan persetujuan dari rakyat jelata. Maka Wujudlah Syarikat yang dikenali sebagai IPP yang dimiliki oleh Kroni-kroni Mahather Pariah bagi mengaut keuntungan.
Kini Bill Elektrik akan dinaikkan sekali lagi pada 1 Januari 2014 dan akan dinaikkan lagi dalam masa yang terdekat ini.. Untuk apa..?? Harga Minyak dunia setabil dan tiada lonjakan harga yg berlaku malah harganya sudah sedikit menurun tetapi TNB terpaksa mengikut telunjuk pemilik IPP Kroni Mahather Mamak Pariah bagi menaikkan Tarif Elektrik...
Inilah mainan yang dilakukan oleh kerajaan yang dipengaruhi oleh idea dan cara kerja gerakan Fremason Illuminati..
Note :
Bagaimana kuasa serta pengaruh Freemason Illuminati wujud dalam kerajaan Malaysia..? Fikir-fikirkanlah dengan hati yang terbuka..
Rakyat wajib bangkit menentang penindasan yang dilakukan oleh syarikat Kapitalis dalam negara kita.. Bangkit untuk berubah dari sekarang..
Bangkit Zahirkan Bantahan apabila Maruah dan Hak kita dicabar oleh Sang Penguasa yang menjadi sebahagian Pemain bagi sistem Kapitalis ciptaan Yahudi Fremanson ini..
Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO.

No comments:

Post a Comment