Friday, October 5, 2012

Sumpah anak kecil untuk Basyar


Adik perempuan dalam gambar ini
Sebelum adik ini dibedah, beberapa soalan diajukan kepada doktor tersebut:

- Adakah kamu suka basyar? Jika kamu suka padanya, jangan sentuh saya!
- Kaki saya digunakan untuk solat, tapi basyar telah mengambil kedua-dua kaki saya, dan sekarang saya tidak dapat solat dengan kaki saya lagi.
- Saya berharap dapat berdiri lagi dan pijak muka basyar
- Dr, kamu tidak perlu membius saya, kerana, sewaktu saya kehilangan kedua-dua kaki saya, saya dalam keadaan sedar dan telah merasai semua kesakitan.

(selepas semua ini, adik ini tidak bersetuju untuk menjalani pembedahan sampai dia menyumpah nama basyar 100 kali sambil abangnya menggenggam tangannya.)

oi basyar, kau akan mati tak lama lagi!!!!-Jkk 

No comments:

Post a Comment