Tuesday, July 10, 2012

syiah menyeludup ke malaysia

PENDEDAHAN TERGEMPAR!!!!!

Nampaknya bila semua 'kucing' tengah sibuk bercakaran, maka 'tikus' pun ambik peluang untuk mengorek lubang! Ini info yang MyMassa dapat dari sumber yang boleh dipercayai. Penyebar fahaman Syiah tengah merancang nak buat kompleks Hauzah Ar-ridha di Gombak sebagai Centre of Syiah di Malaysia!

25 Ogos 2011 , hari Khamis, Jab. Agama Islam Melaka (JAIM) telah berjaya mengantoikan usaha nak menyebar fahaman Syiah di Melaka. Lebih kurang 35 ribu buku, CD dan risalah Syiah dijumpai kat dalam sebuah rumah kat Paya Dalam hasil dari tip-off orang ramai. Salah satu buku Syiah popular yang dijumpai ialah 'Benarkah Salafi Wahabi, Ittiba'us Sunnah, Ansarus Sunnah, Jamaah Islamiya (JI), Al-Qaeda, Taliban, Persis Muhammadiyah, Pemusnah Islam & pembunuh umatnya, Penyembah tuhan berupa berwajah berjisim, Penyebar Islam Yahudi?! Menjadi barua Zionis-Amerika, Tanduk syaitan yang muncul dari Najd?!' (pergh panjangnya tajuk!) yang telahpun disebarkan kat masjid dan surau secara percuma. Kalau korang ada nampak atau dapat buku ni, tolong ambik dan repot kat polis!

Lain-lain buku ialah 'Akhirnya Ku Temui Kebenaran' oleh Dr Ahmad Tijani, 'Dialog Mengenai Islam dan Akidah Islam Sebenar', dan jugak Memorandum Majlis Syiah Malaysia.
 —

No comments:

Post a Comment