Saturday, January 26, 2013

SYRIA

##SYRIA
Beliau meninggal dunia dan dikebumikan keseorangan tanpa ditemani sesiapun tanpa ditemani sesiapun dari kaum keluarga, kaum kerabat ataupun sahabat...

Pada jam 6 Petang semalam remaja ini telah dibawake hospital di Jordan. Beliau sampai seorang diri tanpa ditemani sesiapa pun. MOhammad, 14 tahun telah ditahan selama 20 hari di penjara regim Basyar, dan semua tahu apa yang akan terjadi kepada para tahanan di sana.

Beliau telah dipukul teruk dikawasan perut, ususnya tercedera teruk. Cerita Mohamad ini tidak habis sampai di sini sahaja, beliau mati ketika di dalam operasi pembedahan dan telah dikebumikan seorang diri tanpa keluarga dan sahabat handai menemani beliau. Ayah beliau tidak dibenarkan masuk ke Jordan manakala ibunya tidak dibenarkan keluar dari kem pelarian.

Beliau ialah Mohamad Ibrahim Ar- Rifai', 14 tahun dari kampung Othman di bandar Daraa. Beliau meninggal dunia dan dikebumikan keseorangan tanpa ditemani sesiapun dari kaum keluarga, kaum kerabat ataupun sahabat, juga tanpa dihebahkan oleh media atau organisasi yang kononnya dipanggil organisasi "kemanusian" itu.

****************
He died alone and got buried alone...

At 6 p.m yesterday this little young man was taken to a hospital in Jordan. He arrived alone without an escort. Mohamad the 14 year old boy was detained for 20 days and everyone knows what detainment means at the regime’s prisons.
He was beaten up on his abdomen and intestines. His internal intestines were severely damaged. Mohamad’s story doesn’t end here; he died under surgery and got buried alone without any of his family. His father wasn’t allowed to enter the borders and his mother was kept at the refugee camp.

Mohamad Ibrahim Al Rifaei, 14 years old from Othman village in Daraa. He died alone and got buried alone without anyone. Without media exposure or the so-called “Humanitarian” organization.


Hulurkan tangan anda, ringankan beban mereka. Salurkan sumbangan anda ke / Help in abundance, maximize your contributions:

NAME : GABUNGAN SALAM SYRIA
IN MALAYSIA : MAYBANK: 5622-1820-7666
OUTSIDE MALAYSIA : SWIFT CODE : MBBEMYKL
EMAIL: malaysia4syria@gmail.com

No comments:

Post a Comment