Saturday, August 11, 2012

semoga Allah berurusan dengan penindas ini dan memberi mereka hukuman yang paling teruk dan lebih keras untuk raafidah Syiah dan orang-orang dari "Sunni" yang bersekutu dengan tentera salib, amin!

Semasa perang Iraaq- Antara peristiwa-peristiwa yang sangat umum dan akan berlaku pada setiap hari! Angkatan ikut dlm perang salib akan menyerbu rumah orang-orang Islam, mereka akan asingkan lelaki dan wanita dan akan melakukan perbuatan serupa dengan dalam gambar! Walaupun askar dalam gambar wanita, terdapat banyak insiden askar lelaki akan melakukan ini, sebenarnya ada banyak kes di laporan askar amerika merogol saudara kita yang tidak berdosa!
Laporan ini yang paling terkenal adalah geng-rogol seorang gadis yang berusia 14 tahun oleh tentera AS yang berlaku pada 12 Mac, 2006, di sebuah rumah di barat daya Yusufiyah, sebuah kampung ke barat bandar Al-mahmudiyah. Mereka tidak hanya merogol, mereka memusnahkan seluruh ahli keluarga beliau dan membakar badan.
Ini adalah jenayah yang kita tidak akan lupa, saudara kita amat berharga kepada kami, semoga Allah berurusan dengan penindas ini dan memberi mereka hukuman yang paling teruk dan lebih keras untuk raafidah Syiah dan orang-orang dari "Sunni" yang bersekutu dengan tentera salib, amin!

No comments:

Post a Comment