Saturday, February 16, 2013

Makin menjadi jadi lak lakonan UMNO menjadiahli PAS nih..

Makin menjadi jadi lak lakonan UMNO menjadiahli PAS nih..

Apa kata gua cadangkan PAS report polis sesiapa yg berlakon jadi org PAS? SAMAN mereka ? buat satu ketetapan untuk membuatkan PUAK2 jahat ni dari menipu KONONNYA PAS dah gaduh ngan DAP.. jika tak bertindak begaimana nak mencegah? betol x?

Kompom Tipu - Mamat demo di N9 tu mamat kaki karaoke bukan ahli PAS...
Tudia 'ahli PAS' kaki karaoke... zaman ICT ni hangpa tak malu ka dok muhong BN oii... sat saja cerita benar tersebaq
Ahli “PAS Seremban” ini rupanya kaki karaoke.. alahai UMporNO carilah budak Pondok Pak Ya ka nak berlakon jadi ahli PAS pun..

Siapa dia Mohd Abinaufal Mohd Sohaimi yang mendakwa diri dia ahli PAS Seremban yang menyertai demo yang dihadiri beberapa kerat orang membantah penggunaan kalimah Allah? 'Ahli PAS' ini pernah mewakili N.Sembilan dalam Pertandingan Bintang P.Ramlee tahun 2008. Bila pula PAS ada ibu pejabat di tengah bandar Seremban di depan Padang MPS? Adakah media pecacai BN ingin memberi kredit kepada PAS bahawa satu hari nanti ibu pejabat PAS N.Sembilan akan terletak di bangunan Yayasan Negeri atau Wisma Negeri atau Majlis Perbandaran Seremban?

Maklumat dari PAS Nogori... budak ni tak pernah tersenarai pun sebagai penyokong PAS, jauh lagilah kalau ahli PAS.
JAMAL ABDILLAH DALAM PERTANDINGAN BINTANG P.RAMLEE 2008
November 5, 2008
Sembilan pasangan bakal bertanding di Pertandingan Bintang P.Ramlee Peringkat Zon Tengah di PKNS nanti dan pasangan-pasangan tersebut akan mewakili negeri masing-masing iaitu Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan. Tiga pasangan yang mewakili negeri Selangor ialah; Suhaimi Ahmad, seorang Eksekutif Jualan bersama pasangannya yang berumur 19 tahun, Nur Audi Wajihah Mohd Razi. Pasangan kedua ialah Zainol Roslan, 22 tahun akan berganding dengan Norazwin Sharifuddin, 20 tahun dan pasangan ketiga ialah Ibnu Farid Kamaruddin, berasal dari Klang, Selangor bersama pasangannya Siti Sarah Mohd Sharir, seorang perekabentuk dalaman.
Tiga pasangan dari Negeri Sembilan pula ialah, MOHD ABI NAUFAL MOHD SUHAIMI, 22 tahun bersama Nor Azura Abu Bakar, berusia 23 tahun.

No comments:

Post a Comment