Wednesday, November 28, 2012

Ya ALLAH....Tak tahu nak cakap apa? Ya ALLAH....ENGKAU melihatnya dan tahu semuanya.

(ADMIN)


(Hasbi Allah Wa nima al wakeel) X3

Lakukanlah kejahatanmu ya Syiah. Wallhi hari engkau akan datang, Wallhi engkau akan membayarnya (kezaliman yang engkau telah lakukan), Wallahi kami TIDAK akan memaafkanmu, Wallahi Allah TIDAK akan lupa, Cuma tunggu dan lihat.

Maafkan saya. saya tidak tahu bagaimana untuk menjelaskannya melalui perkataan, saya hanya akan menterjemahkan dua klip ini sahaja, jika anda mengambil berat tentang saudara-saudara Muslim Sunni anda yang tercedera di bawah but-but Syiah yang kotor, kongsikan klip-klip ini dan tunjukkan kepada dunia kezaliman Syiah dan apa sebenarnya yang berlaku ke atas Sunni di Syria.

Klip yang pertama ini berlaku di hospital Mujahideen yang diserang dan ditawan oleh tentera Syiah Asad, " Saya tahu berdasarkan loghat mereka, yang mana mereka datang dari sebuah perkampungan Syiah, Al-Kurdaha, tempat kelahiran Assad.

Terjemahan klip pertama. http://youtu.be/TGeF9jEOxQY

- Syiah 1: Mana senjata engkau sekarang anjing? Cakap... - Mujahid 1: .. - Syiah 1: Adakah engkau hendak keluar dari sini hidup-hidup ataupun tidak? - Syiah 1: Makan kasut aku, makan kasut aku. Mana senjata engkau? - Mujahid 1: Engkau tidak nampak aku sedang sakit? Senjata apa? - Syiah 1: Aku tidak kira! - Syiah 1: Hari ini engkau akan ditanam dalam hospital ini. - Syiah 2: Kamu semua sampah..kamu semua ##$$$#$ - Syiah 3: Kita bunuh sahaja mereka semua. - Syia h2: Jeneral cakap yang dia cuma nak tiga orang sahaja - Syiah 3: Tidak,tidak, tidak. - Syiah 1: Seorang sahaja cukup, bunuh yang lainnya, seorang sahaja cukup, nanti kita cipta cerita (kenapa cuma seorang dan bukan tiga) - Syiah: Ok, semua sekali, keluar! keluar! keluar! - Syiah 2: Ini lagi seorang babi, cakap...mana senjata engkau? - Syiah 1: Cakap sekarang mana senjata engkau? Bagitahu aku mana senjata engkau? where is it? - Mujahid 2: Disini. - Syiah 1: Disini? Mana?!!! - Mujahid2: " Cuma menunjukkan dadanya"!!! ALLAHUAKBAR!!! - Syiah 2: Kami akan bunuh engkau disini, kami akan bunuh engkau.. - Syiah 1: Cakap engkau lembu..pergi mampus dengan ALLAH engkau, Engkau fikir aku sedang bergurau dengan engkau? Mana najis itu? Mana najis itu? - Syiah 2: Pergi mampus dengan ALLAH engkau serangga - Syiah 1: Mari kita rogol perempuan mereka.

---------------------------------

Terjemaha klip-2 http://youtu.be/sYBu63wkw3A

-Syiah 1: Mana senjata engkau haa anjing? -Syiah 2: Hey celaka! Celaka! Celaka engkau!! Celaka!! -Syiah 1: Gerakkan tangan engkau, jangan kotorkan kasut aku, mana dia (senjata)? -Syiah 3: Jeneral nakkan mereka hidup-hidup, ok? -Syiah 1: Ya, ya, apa sahaja. -Syiah 2: Mari kita rogol perempuan-perempuan mereka. -Syiah 3: Apa nama doktor tu kawan-kawan? -Syiah 1: Engkau, anjing, apa nama engkau? Yang lain diam!!!! -Syiah 1: Dan engkau anak si jalang, mana senjata engkau? Engkau tak punyai senjata? -Mujahid 3: Aku tercedera bila bom jatuh di rumah aku, tiada senjata pada aku! -Syiah 1: Bom di rumah engkau? Maksud engkau, engkau terecedera masa sedang sediakan bom untuk kami? -Syiah 1: Dan engkau anjing? Mana senjata engkau? Begini anjing, bagitahu mana engkau sorokkan senjata engkau, aku akan biarkan engkau hidup tapi jika engkau tidak cakap engkau akan mati disini. -Mujahid 4: Aku tak ada sebarang senjata. -Syiah 5: Aku nak rogol perempuan ni...

No comments:

Post a Comment