Saturday, July 16, 2011

Pengasas Playboy tak sangka putus tunang

GAMBAR fail Hugh Hefner dengan bekastunangnya, Crystal Harris.


NEW YORK, Amerika Syarikat (AS) - Pengasas majalah Playboy, Hugh Hefner yang berusia 85 tahun mengaku dia tidak menyedar Crystal Harris yang berusia 25 tahun tidak gembira semasa mereka bertunang walaupun dia berpengalaman luas dalam soal memikat wanita, lapor sebuah akhbar semalam.

Dalam satu program bual bicara AS, Hefner memberitahu hos program televisyen berkenaan, Piers Morgan bahawa dia tidak menyangka Crystal yang juga model Playboy akan meninggalkannya lima hari sebelum mereka dijadualkan berkahwin.

"Ketika hari perkahwinan kami kian menjelang, saya merasakan ada sesuatu yang tidak kena tetapi saya langsung tidak menyangka hubungan kami akan berakhir," kata Hefner.

Perpisahan tersebut menyebabkan satu program televisyen terbitan Hefner dinamakan semula sebagai Runaway Bride atau 'pengantin yang lari' manakala slogan sama turut digunakan untuk satu edisi majalah Playboy.

Hefner yang terkenal sebagai seorang kasanova pernah menjalin hubungan cinta dengan ramai wanita termasuk selebriti Bridget Marquardt, Holly Madison dan Kendra Wilkinson tetapi tiada satu pun hubungan tersebut dapat bertahan lama.

Dia yang dianggarkan memiliki kekayaan berjumlah AS$43 juta (RM129 juta), mengasaskan majalah bogel Playboy di bandar Chicago pada tahun 1953.- Agensi

Kosmo! Online - Dunia

No comments:

Post a Comment